Novosađani će od sledeće nedelje moći da kupuju elektronsku kartu za gradski prevoz po promotivnoj ceni, a primena počinje od 5. februara, kada će poskupeti karte koje se kupuju u autobusima.
Nije mi jasno zašto Check out? Šta se time dobija? U BG je bar bilo , za jedno skidanje para sa kartice voziš se 90 min. Možeš da promeniš autobusa ili tranvaja koliko hoćešu za tih 90 min.
Idealno rešenje za parkiranje in-aut i platiš koliko si proveo na parkingu.
A za BUS bogami teško.Svaki dan sam u gsp-u po nekoliko puta.
Da na 7-cu dodam 12-cu koja je od 6.59 do 8.24(6 polazaka) ka gradu puna kao oko već na trećoj stanici.
Putnici počnu da ilaze tek kod ambulante,pijace i promenade,e baš čekam da vidim taj ček-aut.
Ajde da svi koji smo redovno u GSP-u obratimo pažnju i da ih zatrpamo primedbama narednih dana.
Ništa nije bogom dano,ne mora ni ovo da traje 12 godina.
Ponavljam za parking je odlična ideja.
Nadam se da će ovo pročitati prevaranti iz parkingservisa.
Prosto rešenje da platim parking onoliko koliko sam vremena proveo na parkingu.
Par komada validatora na parkingu(naravno ne na svakom parking mestu) čekiram dolazak,posle izlazak i sve je OK,a onaj čudni auto neka radi svoje.
Pošaljite im to kao ideju ako shvate.
Validacija karte pri izlasku je totalno nepraktična(ogromne gužve u pojedinim autobusima)..umesto jednostavno da su ubacili sms sistem kao u Beogradu i mirna voda,ovako samo dodatno zakomplikovali stvari..
Niko se ne pravi pametan i ne uzdiže sistem u Holandiji već daje razlog zašto je očitavanje pri izlasku nepraktično na gradskim linijama u Novom Sadu. Samo, da bi se to shvatilo, treba pročitati ceo komentar i prethodne komentare, a ne komentarisati na osnovu jedne pročitane rečenice.
A zasto, oh zašto, 021 ima ovu "kvaku" nakon komentara "NISAM ROBOT" ◻️ ✔️ kada ovde botovi kolo vode???
Možda reCAPTCHA u terapijske svrhe?
S ljubavlju, uncle Bobbn.
Zasto ne moze kartica iz banke da se prisloni na validator? Ovo omogućuje i strancima da brze plate. Nece se sigurno cimati da vade neke e novcanike za kratak boravak u NS... evropska prestonica budalastine
moze li u ovoj drzavi neko da smisli nesto gluplje od ovoga kad ulazis u autobus cekiranje na validator i kad izlazis opet odjava na validator koliko validatora treba u jednom autobusu da putnici mogu normalno da ulaze i izlaze
Zašto je u NSu cena 65 rsd za jednu vožnju a u BGu 50 rsd za 90 min voznje? Ej 30% skuplje!!!
Dokle ćete sve gurati u BG kao da ostali delovi Srbije ne postoje!!!
Ja i sada uvek pokusam da validiram kartu (u sedmici recimo od 70-80 putnika validaciju pokusa maksimalno 10-20 putnika) ali sistem cesto ne radi. Sa druge strane GSP ni posle duzeg vremena nije uspeo da postigne da sistem funkcionise ispravno. Kod ovog novog sistema me vise brine nemogucnost check out-a iz razloga sto sistem nece imati vezu sa internetom tj. nece raditi i u tim slucajevima na prigradskim linijama sistem ce naplatiti kartu do najdalje lokacije i time me ostetiti za par stotina dinara po voznji.
Za osobu koja uzdiže sistem u Holandiji . Karta u istoj se plaća po stanici ...meni na primer prigradski autobus izadje 17€ pa normalno da ćeš za te pare sedeti a i da će biti prazan autobus jer Holandjani radije voze bicikli po oluje nego što ulaze u autobus .... Ne podnosim kada se pametnije na kontu drugih zemalja i sistema ...
Postoji, ali funkcioniše u drugačijim uslovima. U Holandiji postoji ovakav sistem za celokupan javni prevoz (železnica, metro, tramvaj, autobus), ali u njihovim autobusima se retko kad vozi više od 20 ljudi, svi sede, a na stanicama ulazi i izlazi malo putnika. Nikada ne nagrne 40-50 ljudi, kao kod Futoške pijace, pozorišta, fakulteta itd.
Pa treba vozace namiriti. Njihove plate su kao lekarima pocetnicima pa ti sad vidi... 2,5x minimalac. I najvise ima raste jer i minimlac se najvise uvecava... A budalastine oko karate nemaju kraja... Sve se mozw odraditi ali ovi bez mozga samo gledaju profit... Karta mora vaziti 90 minuta i mora da se moze kupiti na svim stanicama.. Neka montiraju automate... Trafike. Mi daleko pa placaj vozacu... E ne sad cu da se svercujem sto do sada nikad nisam..
@Zemlja čudesa
16.01.2024 • 20:33
"Itekako ima. Samo je potrebno biti obrazovan i informisan ako već ne putujete nigde po svetu, što za vas je odavno jasno da niste nijedno."
Veoma dubok i ostrouman zakljucak.
Svaka cast na ovom spektakularnom komentaru.
Za cenu maltretiranja, ček in/aut, plaćanje 375 din. te radi, te ne radi validator, gde uplatiti novac,kako...ja ču kolima, bajsom, tritinetom, pešaka...ma ko vas jeb_.
Što da se čekiram kad izlazim iz busa? To će pogotovo u busu sedmici biti izvodljivo, ima da se čeka na čekiranje duže nego Vučićeve babe za vaučere ispred poste.
Ne vozim se busom ali kad pomislim kakva je procedura isao bi pre peske 10 km nego da se cimam sa ovim da kupujem nekakve novcanike,uplacunem kredit,da li ce aparat da radi ili ne pa se guras do sledeceg...
Za koji mesec će gradski izbori pa eto prilike da se izjasnimo između ostalog i oko ove budalaštine sa autobuskim kartama i "kaznama" za parking koje se objavljuju na sajtu a tebi stigne opomena da nisi platio kaznu na kućnu adresu.
Nije mi jasno zbog čega se prilikom validacije karte, od h ne skine novac sa karte? Zbog čega se ne može 3 puta validirati za 3 člana porodice ili za goste u porodici?A da ne govorimo o tome da vrlo često validatori nisu ispravni.
AV je dobar sa Alijevim(sinom) iz Azarbejdžana, pa je mogao da prepiše iz Bakua kako se to radi. Tamo je to vrlo jednostavno i lako. Ne umeju ni da prepišu bolje.
Koliko sam pročitao na sajtu JGSPa, očigledno nećemo morati da uradimo u chek out u gradskom prevozu, jer citiram:
Са е-новчаника корисника који није урадио цхек оут, биће скинут максималан износ цене појединачне карте до крајњег одредишта линије.
što znači da će skinuti sa e-novačnika cenu karte u gradskom prevozu.
Takođe zanimljiv je deo za kupovinu više karata:
Путем е-новчаника није могуће скинути средства на валидатору за више карата, већ то може да се уради искључиво код возача. У том случају карте ће такође бити купљене по повлашћеној цени.
U Pragu se za 1.20e voziš sat vremena bilo kojim prevozom: metro, autobus, žičara. Vozila besprekorno čista i red vožnje se poštuje u minut. Slično je i u Italiji. Pa sad uporedite naša i njihova primanja. Pljačkaju nas godinama!
Kako reče neko u komentaru ranije, JGSP izgleda preuzeo gonejnje teških krivičnih dela od policije i tužilaštva i bezočno, bezpravno prati građane koji imaju peronalizovane mesečne karte.
Trebalo bi možda poslati prijave (mislim da može i anonimno) za inspekcijski nadzor Povereniku za zaštitu podataka o ličnosti što više ljudi kako bi se, ako već nije, sproveo nadzor i ova nezakonitost zabranila.
Piše na sajtu ovog organa imejl office@poverenik.rs pa bi se moglo tu poslati možda.
Jer u 30% slucajeva kad probas da validiras kartu, ne radi validator, pa ajde sad kad probas da se validiras a validator ne radi, objasni kontroli da nisi hteo da se šveras, nego nisi mogao da se validiras na ulazu. Majstori, prvo ovaj sistem besptekorno treba da radi, pa onda da ga nadogradjujete. Uzas.
Da li je moguće da niko u komentarima nije pomenuo da je super što vozači više neće naplaćivati kartu? Ovo sam samo u NS video, jednom rukom vozi, drugom broji novac. Ako je vozač iole normalan pa ne kreće dok ne naplati opet taj bus bespotrebno blokira stanicu. Ne sumnjam da će naši "eksperti" iz gradskih struktura nešto za..ati sa novim sistemom, ali valjda će na kraju ubosti da to radi kao što ćorava koka ubode zrno..
Da li je ovo rađeno po uzoru na neki sistem ili je to neko sam smislio?
Dajte da čujemo ime i kvalifikacije tog stručnjaka.
Kakve kartice i dopunjavanje na kiosku pobogu!?
Ako e-novcanik bude radio sa mojom mesecnom kartom meni ce odgovorati. Samo jos da usklade cenovnik da mogu da platim razliku izmedju gradske i prigradske zone i meni ce odgovarati. Ovako imam slucaj da 90% trase putujem u gradskoj zoni a manje od 10% u prigradskoj i onda moram osim gradske mesecne da kupim i 100% cene prigradske karte. Na nekim linijama umanje cenu za 50 dinara ali na nekima to nije moguce.
U Beogradu se za 50 dinara voziš na svim linijama 90 minuta a za 120 dinara svim linijama 24 sata.
Samo se pošalje SMS pre nego što se uđe u autobus.
Zašto i Novi Sad ne uvede da se za tih 65 dinara možeš voziti 90 minuta i promeniti nekoliko linija.
Neko ko je prinuđen da menja dva, tri autobusa da bi stigao tamo gde je pošao mora da plati dve, tri karte.
Zašto ne može i ovde da se za recimo za 150 dinara kupi celodnevna karta za sve linije.
Kada sam odlazio u neke zemlje u EU tamo imaju opciju da za recimo 10€ možeš da kupiš nedeljnu kartu za prevoz, negde je to desetodneva karta za sve linije.
Ono, odeš negde turistički na par dana i za desetak evra kupiš nedeljnu kartu i voziš se busom, tramvajem, metroom, . . .
Plus negde u nekim gradovima ta nedeljna karta za prevoz važi i kao ulaznica za pojedine muzeje, galerije, izložbe a negde sa tom karticom za prevoz imaš recimo 10% popusta za kioske brze hrane i neke druge sitne usluge a grad njima kasnije subvencioniše tu razliku.
Kada će proraditi info tabla u Budisavi?Ne pokazuje vreme dolaska autobusa 23..Aplikacija je smešna i ne radi.Autobusi su hladni i duva na sve strane.Dali je ovo dovoljno da neko podnese ostavku ili im stranka ne dozvoljava???
Ја сам за опцију двосед бус за возача па да нас два возача возе у исто време,таман док један куца поруке на мобилном или прича са неким на вратима овај један ће бити савестан ,пре десетак дана код Трчике бус број 3 мал не увати маму и дете у колицима у врата ,напљува га жена а возач као да је мало попио пошто је тако и возио 3х отвара врата и затвара па се чуди ко није изашао
A kako se niko nije setio od toliko školovanog kadra u GSP da na primer sprovedu e-grejanje ili e- klima u autobusima???Redovni polasci vikendom a ne na 90 minuta!!!!Kada bude politika firme da niko ne sme svojim privatnim autima dolaziti na posao nego autobusima GSP biće druga priča…..Ino partner ???
Elektronska karta je plasticna kartica,a aplikacija ce biti za verovatno jedno 10 godina. Objasnjenje je komplikovano bez potrebe. Zasto bi se ljudi 2 puta cekirali ako koriste gradske linije gde je cena karte uvek ista? Za brdo situacija opet moras da ides kod vozaca da ti zavrsi. Ima li neko mozga ovde?
Нај боље да на врата поставе полуге за ударање по ногама,и чим сензор очита да немаш карту аутоматски удара по ногама и избаци те напоље ,доста је било шверцовања град трпи душевну бол због празне касе па морају они да Грас- у плаћају губитак
Boli me ovolika količina gluposti. Kamen biste pokvarili. Da baš nema nijedna osoba da napravi jednostavan sistem koji radi. Ne, nego morate da napravite cirkus od svega. Osveta loših đaka.
Za ovaj sistem koji može pretstavljati mali pomak, ali ima mnogo nedoumica i nepotrebnih stvari i sa dosta komentara se verujem većina može saglasiti.
Ono što jeste problem veliki jeste da oni koji imaju mesečne karte koje jedino mogu biti personalizovane se moraju čekirati stalno a to je suprotno zaštiti podataka o ličnosti i time JGSP faktički prati kretanje građana svih tih građana bez bilo kakvog osnova i svrhe.
Policija kada želi da vas prati mora biti u pitanju lice koje je osumnjičeno za teška krivična dela i to uz prethodnu dozvolu suda kome mora dokazati da drugim manje invazivnim sredstvima koje je primenila nije mogla prikupiti dokaze, a JGSP izgeleda može više nego organ gonjenja.
Uzmite uz to da su uvedena i novi uređaji iznad vrata koji broje putnike i da se i dalje nabavljaju, kao i to sa postoje kamere u autobusima.
JGSP nikad gori i sad još skuplji xD Gradski prevoz u Novom Sadu će biti najskuplji u Srbiji, pri tom autobuse čekamo i po 40 minuta, jer neretko autobus jednostavno ne dođe pa se onda posle 30, 40 minuta pojave dve sedmice odjednom.
Bar da su se malo sredili pa i ok što će biti skuplje donekle bih i razumeo. Uvodi se sistem koji nije funkcionisao u Beogradu, pa je za očekivati da neće ni u Novom Sadu, ali šta ima veze, probamo pa kad ne bude funkcionisalo uvešćemo novi sistem da se još malo para izvuče iz budžeta. Tuga....
neka se oni vise check-out-uju...max zakomplikovali da bi mi koji se povremeno vozimo gradskim plaćali veću kartu a ne smarali se sa ovim budalaštinama
Mislim da izmedju dva kucanja jedne te iste karte treba uvesti obavezno pevanje na svakoj trećoj stanici, ali samo parnim nedeljama, dok neparnim nedeljama u prigratskom saobraćaju je dovoljno potapšati po ramenu prvog sledećeg putnika, dok je vikendom starijim od 65 pola cene karte ako je pun mesec.
Checkout ima smisla jedino ako se istim autobusom moze voziti vise zona.
Sistem bi trebao raditi tako da automatski radi checkout na poslednjoj stanici tako da ako bus ide samo u okviru prve zone, niko ne mora da radi checkout. Ako ide i u drugu zonu, radis checkout ako si usao u prvoj i izlazis u prvoj. Sve ostalo ne moras.
Tako je potreba za checkout-om minimalna. Moguce da tako zapravo i radi, samo nisu dali tu informaciju (sta bude ako se ne checkout-ujes) vec samo rekli "mora" i ćao.
Bilo bi dobro da postoji placanje SMS-om kao dodatna opcija. No, valjda ce i to biti jednom. I nepersonalizovane karte su neko poboljsanje (smanjuju mogucnost pracenja).
Da li mogu na moju postojecu mesecnu (personalizovanu) karticu, da dodam 1000 dinara za voznje u prigradskoj zoni (mesecna pokriva gradsku zonu) ili moram da kupim dodatnu karticu za e-novcanik?
Chek out ima smisla samo kada se koristi prigradska linija i izadje iz busa ranije kada je jos u gradskoj zoni ili zoni sa nizom cenom.
Presedanje u okviru 2 sata od prve voznje je standard u inostranstvu, negde je uslov promena linije negde nije sve zavisi kako se vlast opredeli i obraduje putnike koji inace pune budzet svojim parama.
Kako ce penzioner da koristi e-novcanik? Uz povlascenu cenu ide i identifikacija, no to nije za sada najveci problem
U Subotici to radi ovako: na Check-in se skida sa kartice najveći iznos karte na toj liniji (npr. 100 RSD), a na Check-out se vraća ostatak do povlašćene cene (npr. 100-35=65 RSD).
Bespotrebno zakomplikovano. Treba omogućiti plaćanje karte mobilnim telefonom i kupovinu dnevne, trodnevne, nedeljne i mesečne karte kao u svim svetskim metropoloama.
@Nenad
U pravu si! Za gradske linjie ne treba check out. Ako ideš u Veternik autobusom za Futog, treba da kad izlaziš čekiraš da ti skine iznos samo do Veternika, a ako se ne čekiraš pri izlasku skinuće ti iznos do zadnje stanice za Futog.
Ja bih naterala ove genijalce da se voze gradskim busom na posao svaki dan minimum dva meseca sa ovakvim načinom olaćanja karata. Da vide kakvu bedastoću su smislili, valjda bi onda popravilo nesto na bolje. Ovo će stvoriti još veće gužve i zastoje, zaboravite na red vožnje. Kakve budale sve rade, zapitam se da li je manjak inteligencije uslov da bi se zaposlio u Srbiji.
Komplikovano. Mora se dva puta cekirati kartica, pri ulazu i pri izlazu. Svi ce zaboraviti na drugo cekiranje. Validator treba da ima odabira zone u kojoj se vozite, pa da odmah moze da skine odgovarajuci iznos sa karte. Dupko validiranje je skroz bezveze.
Zar nije bilo da. E elelteonska karta biti 50 a u busu 100 dinara
Vec su malo lagili…
Sto ne primene kvalitwtne stvari koje postoje da ta el karta bude recimo i vremenski ogranicena ako se preseda …
Ovo je jezivo glupavo. Ponadao sam se da će karta moći da se kupi preko aplikacije i samo se prisloni telefon na validator i kraj priče kao u svim normalnim zemljama. Jako tužno što živimo u ovoj truloj banani od države.
Ja pretpostavljam da ovaj check out važi samo ako ste ušli u prigradski autobus a izlazite pre nego što bus napusti zonu gradskog saobraćaja, pa vam se skida 65din umesto "punog" iznosa… Ili ja nešto nisam dobro shvatio?
"Pre izlaska iz vozila korisnik obavezno mora da uradi chek out kako bi sa kartice bio skinut iznos do cilja putovanja."
Pokusavam da pronadjem reci a da ne budem grub...al ne ide. xD
Koji mozak je smislio da pri izlasku iz autobusa MORAS da se checkout-ujes? Verujem da se ooodavno nije vozio gradskim prevozom pa blagog pojma nema kako on funkcionise u praksi. Fluktuacija putnika je takva da su putnici stisnuti kao sardine. Jedni dolaze, drugi odlaze, treci se guraju/pomeraju itd. Putnik koji je ko zna gde u autobusu, hoce da izadje sto pre na zeljenoj stanici i treba da misli o checkoutu u svoj toj masi. To direktno usporava ceo proces. Nek njih 5 hoce da izadje na stanici. Samo nek 5 koji prolaze kroz ista vrata treba da prisloni karticu. Guzva, aparat "nesto nece"... A ako se to ne uradi, pretpostavljam da ce sistem da ti skida dok ima para. Tu se, pored dosadasnjeg apsurda, postavlja pitanje:"Moze li u minus da me otera?"
Ljudi, nema potrebe da svi budemo doktori nauka. Samo ukljuciti mozak oko osnovnih stvari. Oko stvari koje nas direktno okruzuju maaalo mozgica aktivirati i bice sve ok.
Treba da se cekira i kad se ulazi i kad se izlazi iz busa?!?
Pa da li ste vi realni?!?
Samo ce biti jos vece guzve da se kupe papirne karte kod vozaca.
Umesto da se uvede placanje karte preko SMSa na primer, sada se izmisljaju ovakve gluposti.
Добро, могло је боље да се уради са овим е новчаником ,да не мора на киоску него онлајн да се направи.
Могли су да дигну цену карте али да је ограниче временски.
За садаово делује добро, још ове две измене да направе и било би савршено.
Jako “pametno” osmišljeno, već vidim kako će se putnici “slučajno” zaboraviti “odcekirati” prilikom izlaska iz autobusa ukoliko je to preduslov da se naplati karta…
Ovo će sad još više da uspori ulaz i izlaz.
Pre izlaska iz vozila korisnik obavezno mora da uradi chek out kako bi sa kartice bio skinut iznos do cilja putovanja.
Ima da se napravi red na chek outu.
i sada ce karta biti vremenski ogranicena da oni koji menjaju par autobusa ne moraju da placaju vise puta? naravno da nece! ovaj sistem je obezbedio da neko uzme pare na uredjajima, e-novcanicima i ostalim glupostima.
Pokušaću da plaćam isključivo apoenima od 5000 i 2000 dinara jednu kartu od 100 dinara jer razlog za poskupljene je naveden da je tako lakše vraćati kusur. MOgu da podnesem bedu i nemašti ali kad me neko j u mozak onda moram da se borim. Da li vi znate gospodo u državnim jaslama koliko je proecenata od 65 do 100? Ako to nije pljačka onda ne znam šta je?
Nije moglo gluplje da se odradi... Mogli su samo da kopiraju novi beogradski sistem, mnogo je lakše platiti telefonom, porukom, nego ove gluposti sa dopunom i čekiranjem dva puta za jednu vožnju...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kako će funkcionisati elektronske karte za gradski prevoz u Novom Sadu?
Autor: 021.rs
Novi Sad
•15.01.2024.
•12:40 > 13:46
Komentari 93
Marko Starčević
Potpisnik
Korisnik
A za BUS bogami teško.Svaki dan sam u gsp-u po nekoliko puta.
Da na 7-cu dodam 12-cu koja je od 6.59 do 8.24(6 polazaka) ka gradu puna kao oko već na trećoj stanici.
Putnici počnu da ilaze tek kod ambulante,pijace i promenade,e baš čekam da vidim taj ček-aut.
Ajde da svi koji smo redovno u GSP-u obratimo pažnju i da ih zatrpamo primedbama narednih dana.
Ništa nije bogom dano,ne mora ni ovo da traje 12 godina.
Ponavljam za parking je odlična ideja.
MIlovan
Prosto rešenje da platim parking onoliko koliko sam vremena proveo na parkingu.
Par komada validatora na parkingu(naravno ne na svakom parking mestu) čekiram dolazak,posle izlazak i sve je OK,a onaj čudni auto neka radi svoje.
Pošaljite im to kao ideju ako shvate.
Olivera
ZOKINS
Lokalac=mohikanac
Nikola
Lala
Maša NS
Njanja
Bobbn
Možda reCAPTCHA u terapijske svrhe?
S ljubavlju, uncle Bobbn.
Milica
mr.no
Sosa
Zokins
Novosadjanin
Dokle ćete sve gurati u BG kao da ostali delovi Srbije ne postoje!!!
Pera
Lokalac
Tulipan
Na N
Nikola
Grand Parada
Ns
albino
16.01.2024 • 20:33
"Itekako ima. Samo je potrebno biti obrazovan i informisan ako već ne putujete nigde po svetu, što za vas je odavno jasno da niste nijedno."
Veoma dubok i ostrouman zakljucak.
Svaka cast na ovom spektakularnom komentaru.
Šmeker
Jovana
Muka
@Zemlja čudesa
Zemlja čudesa
albino
Dođoš
Sesil
AV je dobar sa Alijevim(sinom) iz Azarbejdžana, pa je mogao da prepiše iz Bakua kako se to radi. Tamo je to vrlo jednostavno i lako. Ne umeju ni da prepišu bolje.
Đorđe
Са е-новчаника корисника који није урадио цхек оут, биће скинут максималан износ цене појединачне карте до крајњег одредишта линије.
što znači da će skinuti sa e-novačnika cenu karte u gradskom prevozu.
Takođe zanimljiv je deo za kupovinu više karata:
Путем е-новчаника није могуће скинути средства на валидатору за више карата, већ то може да се уради искључиво код возача. У том случају карте ће такође бити купљене по повлашћеној цени.
Bimbam
Mirjana
Ccc
/
Razmus
Trebalo bi možda poslati prijave (mislim da može i anonimno) za inspekcijski nadzor Povereniku za zaštitu podataka o ličnosti što više ljudi kako bi se, ako već nije, sproveo nadzor i ova nezakonitost zabranila.
Piše na sajtu ovog organa imejl office@poverenik.rs pa bi se moglo tu poslati možda.
Sistem nece raditi
@Mr X
Aca
Leona
Mr X
Dajte da čujemo ime i kvalifikacije tog stručnjaka.
Kakve kartice i dopunjavanje na kiosku pobogu!?
Ček
Pera
/
bananarama
Samo se pošalje SMS pre nego što se uđe u autobus.
Zašto i Novi Sad ne uvede da se za tih 65 dinara možeš voziti 90 minuta i promeniti nekoliko linija.
Neko ko je prinuđen da menja dva, tri autobusa da bi stigao tamo gde je pošao mora da plati dve, tri karte.
Zašto ne može i ovde da se za recimo za 150 dinara kupi celodnevna karta za sve linije.
Kada sam odlazio u neke zemlje u EU tamo imaju opciju da za recimo 10€ možeš da kupiš nedeljnu kartu za prevoz, negde je to desetodneva karta za sve linije.
Ono, odeš negde turistički na par dana i za desetak evra kupiš nedeljnu kartu i voziš se busom, tramvajem, metroom, . . .
Plus negde u nekim gradovima ta nedeljna karta za prevoz važi i kao ulaznica za pojedine muzeje, galerije, izložbe a negde sa tom karticom za prevoz imaš recimo 10% popusta za kioske brze hrane i neke druge sitne usluge a grad njima kasnije subvencioniše tu razliku.
nik
Budisavčanin
Драгица зубарка
GariNS
Lily
Jovan
Члан партије
Asteriks
Johnny
Komšija NS
Ono što jeste problem veliki jeste da oni koji imaju mesečne karte koje jedino mogu biti personalizovane se moraju čekirati stalno a to je suprotno zaštiti podataka o ličnosti i time JGSP faktički prati kretanje građana svih tih građana bez bilo kakvog osnova i svrhe.
Policija kada želi da vas prati mora biti u pitanju lice koje je osumnjičeno za teška krivična dela i to uz prethodnu dozvolu suda kome mora dokazati da drugim manje invazivnim sredstvima koje je primenila nije mogla prikupiti dokaze, a JGSP izgeleda može više nego organ gonjenja.
Uzmite uz to da su uvedena i novi uređaji iznad vrata koji broje putnike i da se i dalje nabavljaju, kao i to sa postoje kamere u autobusima.
Mm
Bar da su se malo sredili pa i ok što će biti skuplje donekle bih i razumeo. Uvodi se sistem koji nije funkcionisao u Beogradu, pa je za očekivati da neće ni u Novom Sadu, ali šta ima veze, probamo pa kad ne bude funkcionisalo uvešćemo novi sistem da se još malo para izvuče iz budžeta. Tuga....
dođoš(ka)
scp - 096
/
S.
Sistem bi trebao raditi tako da automatski radi checkout na poslednjoj stanici tako da ako bus ide samo u okviru prve zone, niko ne mora da radi checkout. Ako ide i u drugu zonu, radis checkout ako si usao u prvoj i izlazis u prvoj. Sve ostalo ne moras.
Tako je potreba za checkout-om minimalna. Moguce da tako zapravo i radi, samo nisu dali tu informaciju (sta bude ako se ne checkout-ujes) vec samo rekli "mora" i ćao.
Bilo bi dobro da postoji placanje SMS-om kao dodatna opcija. No, valjda ce i to biti jednom. I nepersonalizovane karte su neko poboljsanje (smanjuju mogucnost pracenja).
004
Dragan
Pera
Mladen
penzioner
Presedanje u okviru 2 sata od prve voznje je standard u inostranstvu, negde je uslov promena linije negde nije sve zavisi kako se vlast opredeli i obraduje putnike koji inace pune budzet svojim parama.
Kako ce penzioner da koristi e-novcanik? Uz povlascenu cenu ide i identifikacija, no to nije za sada najveci problem
Petar
Ns
Sale
Liman I
U pravu si! Za gradske linjie ne treba check out. Ako ideš u Veternik autobusom za Futog, treba da kad izlaziš čekiraš da ti skine iznos samo do Veternika, a ako se ne čekiraš pri izlasku skinuće ti iznos do zadnje stanice za Futog.
Nana
Nikola
Boleće me ona stvar da to radim.
Pop Milo Jovovic
Ana
Cek cek
Vec su malo lagili…
Sto ne primene kvalitwtne stvari koje postoje da ta el karta bude recimo i vremenski ogranicena ako se preseda …
KB
Boško
dule
persida
Nenad
citac
Boško
E-novčanik na kurblu
bole
Pokusavam da pronadjem reci a da ne budem grub...al ne ide. xD
Koji mozak je smislio da pri izlasku iz autobusa MORAS da se checkout-ujes? Verujem da se ooodavno nije vozio gradskim prevozom pa blagog pojma nema kako on funkcionise u praksi. Fluktuacija putnika je takva da su putnici stisnuti kao sardine. Jedni dolaze, drugi odlaze, treci se guraju/pomeraju itd. Putnik koji je ko zna gde u autobusu, hoce da izadje sto pre na zeljenoj stanici i treba da misli o checkoutu u svoj toj masi. To direktno usporava ceo proces. Nek njih 5 hoce da izadje na stanici. Samo nek 5 koji prolaze kroz ista vrata treba da prisloni karticu. Guzva, aparat "nesto nece"... A ako se to ne uradi, pretpostavljam da ce sistem da ti skida dok ima para. Tu se, pored dosadasnjeg apsurda, postavlja pitanje:"Moze li u minus da me otera?"
Ljudi, nema potrebe da svi budemo doktori nauka. Samo ukljuciti mozak oko osnovnih stvari. Oko stvari koje nas direktno okruzuju maaalo mozgica aktivirati i bice sve ok.
Podbarka
Pa da li ste vi realni?!?
Samo ce biti jos vece guzve da se kupe papirne karte kod vozaca.
Umesto da se uvede placanje karte preko SMSa na primer, sada se izmisljaju ovakve gluposti.
Mile
Фирма 1989
Могли су да дигну цену карте али да је ограниче временски.
За садаово делује добро, још ове две измене да направе и било би савршено.
Putnik
Mirko
Pre izlaska iz vozila korisnik obavezno mora da uradi chek out kako bi sa kartice bio skinut iznos do cilja putovanja.
Ima da se napravi red na chek outu.
Aj
CItalac
Realno
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H